Advent

 2010.12.01. 09:12

 

Tavaly nagyon lerövidült számomra az adventi időszak. Mire észbe kaptam, hogy készülnöm kellene, már itt is volt az ünnep, és a kapkodással, rohanással klasszul ki is végeztem a karácsonyi hangulatomat.
Lehet utálni, elbizniszesedettnek, giccsesnek, puncsosnak, mesterkéltnek nevezni az ünnep előtti napokat, de én szeretem. Ha választhatok, hogy utáljam vagy élvezzem, én az utóbbira voksolok.
Nehéz úgy nyilatkozni erről a kérdésről, hogy ne vesszek bele a nagy rózsaszín vattacukorba, vagy ne süllyedjek a karácsonyt a vásárlás posványába lerántani készülő sáros, szürke tömegbe. Én inkább élvezem a vattacukrot, és próbálok nem behódolni a média sulykolta beszerzési kényszernek.
Röviden: ha választhatok, hogy hanyatt vágódjak egy adag folyékony szappanon a fürdőszobában, vagy szappanbuborékot készítsek belőle, ismét az utóbbit választom. Rajtunk áll, mit hozunk ki belőle.
Nem kötelező szeretni, de miért ne tennénk?

Címkék: karácsony advent készülődés szappanbuborék

A bejegyzés trackback címe:

https://amelie75.blog.hu/api/trackback/id/tr272485269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása