Nagy kérdés

 2010.08.12. 18:37

 

Néhány hete egy kedves ismerősöm (igazi egyedi haver!) nekem szegezte a kérdést, hogy mi az életem célja. Habogtam, hápogtam, és csak a minden anya számára triviális válasz jutott eszembe: gyermekeim felnevelése boldog környezetben, meg a világjobbítási törekvések, no és persze az egyéni fejlődés. Valódi unalmas válaszok.
Azóta többször elgondolkodtam, hogy vajon mi lehet az életben még igazán csodálatos, ami teljesebbé teheti az életem. Talán ez:
Szeretnék a része lenni valaki legszebb emlékének.

Címkék: emlék gyerekek kérdés fejlődés életcél

A bejegyzés trackback címe:

https://amelie75.blog.hu/api/trackback/id/tr212217643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása