Egy üzleti partnerem szerint az ő termékük célcsoportja: a 30-as, sikeres nők. Ennek nyomán elgondolkodtam, hogy vajon ki is nevezhető sikeresnek. Mi a siker? Sok pénz? Nagy ház? Nyaraló? Sok barát? Ismertség? Hatalom? Szép családi élet? Szépség? Jól megírt könyv?
Ami nekem siker, ami engem doppingol, az más számára semmi. Ami mást doppingol, az az én számomra értéktelen. Környezetvédelem, politikai eredmények – kinek az egyik, kinek a másik nem bír jelentőséggel. Egy jól sikerült prezentáció, egy kellemes, romantikus vacsora a kedvesünkkel, egy vidám nap a családunkkal, gyerekeinkkel, megannyi kis siker!
Csak rajtunk múlik, hogy mit élünk meg sikernek. Merjünk bízni a saját értékrendünkben! Ne foglalkozzunk a környezetünk eltérő véleményével, lesajnáló pillantásával! Mindenki a maga módján legyen sikeres! Még akkor is, ha ezzel nem fér bele a kereskedők célcsoportjába.