Kukurikú!

 2010.09.03. 05:42

Korai kelő vagyok. Szeretem a reggeleket. Gyakran szegezik nekem a kérdést azok, akik először szembesülnek koránkelési perverziómmal: miért?

Nem szeretek álmos lenni, nem gyötör álmatlanság, nem önmagamtól pattan ki a szemem reggel négykor,  mégis korán kelek. Nevezzen bárki önzőnek, de szeretek önmagammal értékes időt tölteni. Mikor van rá lehetőségem? A munkahelyen? Főzés közben? Este, hullamerev, kiszipolyozott állapotban? Az előbbit a lelkiismeretem, az utóbbiakat éppen  az állapotom nem engedi.

Szeretek sportolni, olvasni, gondolkodni, írni, és erre a reggel a legalkalmasabb. Reggel (értsd: hajnalban) nincsenek tömve az utcák, biztonságosan lehet kerékpározni, gyalogolni, fog az ember agya, és nem alszik el két oldal elolvasása után. Számomra ez a nap legértékesebb időszaka, amikor igazán friss vagyok. Ezzel ajándékozom meg önmagam. Egészen másként indul a munka, ha már sprotoltam, kávéztam, reggeliztem, láttam a napfelkeltét, beszélgettem a gyerekekkel, olvastam... Reggel kilencre már meggyőződésemmé válik, hogy ez a nap sem hiábavaló, és az élet valóban szép és értékes!

Kukurikú! Szép az élet!

Címkék: élet alvás szép reggel az ébredés

A bejegyzés trackback címe:

https://amelie75.blog.hu/api/trackback/id/tr662268193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása