Szerepek 3. - Férj

 2010.06.04. 04:56

Férfi vagyok. 42 éves. Családapa és manager. 13 éve házasságban élek. Előtte sok barátnőm volt. Nem riadtam vissza az egyéjszakás kalandoktól sem. A házassággal lenyugodtam. Sokat dolgozom, sok a stressz. Teniszezem, vitorlázom, próbálom élni az életem, amíg lehet. Nem dohányzom. Másfél éve van egy barátnőm. Nem így terveztem. Lett! Üzleti kapcsolat. Közös ebédek, közös vacsorák. Így alakult. Fiatalon talán mégsem éltem ki magam eléggé. Otthon nem volt semmi extra gubanc, csak egyszerűen semmi nem úgy működött, mint azelőtt. Kis veszekedések, nagy sértődések, apró csetepaték, ritkuló páros programok, hétköznapi bepunnyadás.

 

És ebben a lélektani pillanatban jött Edit… Hosszú, vörös haj, bombázó lábak, kacér mosoly, szűk fehér nadrág… Mindent felkavart bennem, ami évek óta ülepedett…

Sűrűsödő éjszakai túlórák… néhány hétvége… A tiltott gyümölcs édes élvezete.
Egy rosszkor érkező sms, és a bomba robbant!
Nem kívánom senkinek! Félig felemésztett a helyzet! A gyerekeket imádom! Meghalnék értük!
Nem vagyok büszke magamra, de nem tudtam másként cselekedni. Meg kellett mentenem a házasságomat úgy, hogy magam ne haljak bele! A cél szentesíti az eszközöket. Mindent bevetettem.

Most, egy évvel a kétfrontos győzelem után nem tudok lépni. Edit 32 éves! Már nem beszélek a jövőnkről! Ő beszél, én ráhagyom! Nem tudok véget vetni a kapcsolatnak, de érzem, hogy az időm véges. Sosem hittem volna, de talán nem bánnám, ha egy kopottseggű takonypóc lecsapná a kezemről. Saját erőmből nem tudok lépni.

 

Szeretem a feleségem. Olyan, mintha a testvérem lenne. Ez a világ legnagyobb sértése egy feleség számára, de én tényleg így szeretem. Elszakíthatatlan vérségi kötelékünk van a gyerekek által, és érzelmileg is nagyon közel áll hozzám!

Szeretném, ha ő lenne mellettem, amikor szúette, fogatlan öregemberként lekapcsolom a villanyt.

Címkék: gyerekek válság házasság férj válás

A bejegyzés trackback címe:

https://amelie75.blog.hu/api/trackback/id/tr162055176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macikacickany 2010.06.06. 23:58:24

Az ember nemcsak a feleségéért felelős, hanem azért is akit "megszelidít", Editet engedd el. Érzelmileg így is nagyon sérülni fog, szörnyű érzés az, amikor valakit nagyon szeretsz és reménykedsz, hogy a tiéd lesz, de érzed minnél inkább szorítot, annál inkább csúszik ki a kezeid közül. Amikor azt érzed, hogy nem kellesz eléggé, akár milyen jó vagy, mindig csak második lehetsz... Sajnos én nem érzek a férjem iránt úgy, mint Te a feleséged iránt. Nekem eszembe se jutna megcsalni vagy bármilyen kísértésnek ellen tudnék állni, hogyha szeretném, én felelősséget érzek iránta és a gyerekeim iránt. Ha bajban lenne megtennék érte mindent, amit tudok és tényleg, akár még az életem is odaadnám érte, de az időmet nem szeretem vele tölteni. Nem tud felvidítani és sajnos én sem őt. Én gyakorlatilag a "szeretőmmel" élek együtt, ami első hallásra nem is hangzik rosszul. A spermadonorom is ő. Én csak egy rendes, normális családot szerettem volna, ha felmerül a kérdés, ha ilyen rossz, miért mentem hozzá. Egyszerűen így alakult, nem volt jobb és ő "amúgy" a társadalmi normák szerint nagyon jó volt, csak nem hozzám való. Nagyon jóképű, izmos, okos, szereti a gyerekeket, de maximalista, rugalmatlan és unalmas férfi. Sajnos nem a barátom, el sem tudom képzelni mit fogok kezdeni vele, amikor a gyerekek felnőttek. Szerintem örülj, hogy szereted a feleséged és vele akarsz megöregedni. Légy férfi és szakíts Edittel, már neki is ketyeg a biológiai órája. Én nem csaltam meg a férjem, de szerelmes vagyok másba és így is borzasztóan szenvedek. Megismersz valakit, miden mozdulata, gondolata belédivódik és tudod, hogy nem lesz a tiéd, Edit ezt érzi, ha Te a feleség iránt érzed ezt, ne húzd tovább az időt. Rossz hazuságban élni, napról, napra örli fel az embert.

zfuly 2010.06.20. 19:37:28

@macikacickany: "Rossz hazuságban élni, napról, napra örli fel az embert."
Bizony.
Sorolhatnám a példákat.
Épp azt vesztik el a "kettős életet" élő emberek, amire leginkább vágynak. Hogy legyen mellettük valaki akkor, amikor már nem fiatalok, nem képesek párként vonzani senkit, amikor egymás érzése és az együtt töltött évekre emlékezés jelenti a legnagyobb biztonságot és örömöt.
süti beállítások módosítása