Hogyan tovább?

 2011.03.08. 21:49

Elhanyagoltam a blogot, az írást. Nem a szándék, az akarat vagy az ihlet hiányzik (olykor persze az is!), hanem az idő! De az nagyon!

Beszorultam szűkös kereteim közé, ezért elhatároztam, hogy ha magam nem is tudok úgy alkotni, ahogy szeretnék, legalább felteszem ide, ha valami érdekeset találok és megosztásra érdemesnek tartom. Ennek jegyében egy-két idegen toll következik, de szigorúan idézőjelben. A következő bejegyzés szerzőjének neve sajnos rejtély a számomra, de őszintén sajnálom, hogy nem én írtam!

A bejegyzés trackback címe:

https://amelie75.blog.hu/api/trackback/id/tr842723230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása